Excitement Plus!

Gentle reader,

If you are signed up to the Facebook page you might already know, but something super duper extra exciting happened over the weekend! The lovely folks over at Frankie Magazine featured The Shy Lion on their website!

Oh, look! That’s me! *ded* – clickity-clack to look at that –

If you’ve never feasted your lovely peepers on an issue of Frankie Magazine or their website, you truly are depriving yourself of some serious blissful stuff! I heart them so intensely and back in my poorer days I would forgo a meal to buy the next issue. Yes, I used to be that poor (and that in love with Frankie!) so for them to notice little ol’ me… well, suffice it to say that I’ll be shivering with wide-eyed glee like an overstimulated chihuahua for weeks to come.

They featured my Totoro iPhone case, which peeps seem to love so that’s very nice! If you’re new to The Shy Lion, or you missed it, you can see the finished product here, and get the free cross stitch chart here. Best of all, you can do anything with the chart, not just an iPhone case!

But, the excitement doesn’t stop there! The incomparable Pip Lincolne, the editor of JustB. has been so kind as to let me write an article for them! I’m totes stoked because it’s about my Mama, and I love her face off so much it’ll be hard to stick to a word limit! I’ll keep you posted on when it goes up.

The next goal? Get published in actual, physical, on-paper print! Hmm, we shall see. ^_~

What’re your fave publications to read? Sharezies!

Advertisements

16 thoughts on “Excitement Plus!

  1. I’m sure you’ll be in print sooner than you think! Congratulations! Thats super awesome 😀

  2. My oh my, that’s great…well done to you!! I love Frankie too & looking forward to your JustB article very much indeed.

  3. Well done! That’s so exciting. Frankie is a fab magazine, I also love “Mollie Makes” magazine and I predict you will feature in said publication in no time.

    • I haven’t bought a copy of Mollie Makes yet! My magazine budget usually goes on crochet and knitting mags (pretty much all Interweave, lol) but I really must get me some Mollie. I’ve flipped through it a bunch of times and was pretty smitten. ^_^

  4. Yay! That’s so great for you ^_^ I’m sure I’ll be reading your words in a magazine soon!

    I love Frankie too, and I also read Mollie Makes, Real Living, CrossStitcher, Crochet Today … sensing a theme here? ~_^

    • Thanks, Lisa! ^_^

      Haha! Yeah, I almost always buy Interweave Knits and Interweave Crochet, and then I’ll occasionally get National Geographic because I’m a total nerd. Haha!

  5. Yippee! I’m so excited for you!!! You sure kept that to yourself- no wonder you had that secretive smile on Saturday ; )

    Paper printing is just around the corner.

    xx

    • I didn’t even know on Saturday! They completely surprised me! I was probably just being cheeky on Saturday, as I’m wont to do. Haha!

  6. How did I miss this crazy awesome news?! YAY YOU! I am so excited for you. I too have missed meals to buy Frankie. Actually, it was a semi-regular occurrence while I was at uni 🙂

    You will be in paper print in no time. I’m willing to bet on it! ❤

    • Uni + Frankie = HUNGRY BUT HAPPY! That’s exactly the deal for me too! Haha! Frankie’s too good to pass up.

      Well, I HAVE to get something in print now, cuz I want you to have a winning betting streak. lol ^_~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s